ЖД билеты на поезд №045Л Ужгород - Харьков-Пасс - PROIZD.UA

Поезд № 045Л

Информация о поезде Ужгород — Харьков-Пасс

Оплачивайте билеты картой 💳 "Национальный кэшбэк"

Откуда?
Куда?
Выберите дату

Расписание поезда № 045Л Ужгород — Харьков-Пасс

СтанцияПрибытиеОстановкаОтправлениеРасстояние
Ужгород 08:40
Батево 09:24
2
мин
09:26 38 км
Мукачево 10:00
8
мин
10:08 63 км
Карпаты 10:26
2
мин
10:28 80 км
Свалява 10:39
16
мин
10:55 90 км
Воловец 11:31
10
мин
11:41 118 км
Лавочне 12:16
4
мин
12:20 141 км
Славско 12:34
3
мин
12:37 149 км
Сколе 13:08
3
мин
13:11 175 км
Стрый 13:44
8
мин
13:52 213 км
Львов 14:58
27
мин
15:25 288 км
Подзамче 15:37
2
мин
15:39 295 км
Красне 16:12
2
мин
16:14 339 км
Броды 16:44
2
мин
16:46 381 км
Радивилов 16:56
2
мин
16:58 391 км
Дубно 17:31
2
мин
17:33 440 км
Здолбунов 18:07
36
мин
18:43 483 км
Острог 19:08
2
мин
19:10 504 км
Кривин 19:24
2
мин
19:26 521 км
Славута 1 19:39
2
мин
19:41 536 км
Шепетовка 20:00
26
мин
20:26 556 км
Радулино 21:04
2
мин
21:06 588 км
Новоград-Волынский 1 21:29
2
мин
21:31 619 км
Яблонец 22:05
4
мин
22:09 661 км
Коростень 23:04
2
мин
23:06 707 км
Малин 23:42
2
мин
23:44 759 км
Киев-Пассажирский 00:59
20
мин
01:19 863 км
Дарница 01:38
2
мин
01:40 877 км
Нежин 02:50
2
мин
02:52 989 км
Бахмач-Пассажирский 03:51
2
мин
03:53 1059 км
Конотоп 04:14
21
мин
04:35 1084 км
Путивль 05:15
2
мин
05:17 1131 км
Ворожба 05:48
2
мин
05:50 1159 км
Белополье 05:59
2
мин
06:01 1164 км
Сумы 06:47
20
мин
07:07 1213 км
Тростянец-Смородино 08:03
5
мин
08:08 1272 км
Кириковка 08:27
2
мин
08:29 1293 км
Богодухов 09:08
2
мин
09:10 1331 км
Люботин 10:10
2
мин
10:12 1384 км
Харьков-Пасс 10:41 1408 км

Характеристики поезда 045Л

Модель
Другой
Скорость
Быстрый
Электронный билет

Информация о маршруте поезда Ужгород - Харьков-Пасс

Поезд № 045Л отправляется с начальной станции Ужгород в 08:40:00 и прибывает в конечную станцию Харьков-Пасс в 10:41:00. Полное время поезда в пути - 26:1, за которое он преодолевает расстояние в 1408 километров. Маршрут пролегает через такое количество станций - 40.
Ярослав Жогло
Поїздка пройшла вдало. Запізнень не було. Все чудово.
Тетяна
Потяг Ужгород Харків їхали 16.07.2024 почували себе як в душегубці, жара неймовірна, мало не втратила свідомість. Це знущання над людьми. Білет в вагоні з кондиціонером купити не реально. Зверніть увагу на пасажирів, хоча б на пенсіонерів. Так не можна знущатись над людьми. Ми ж платимо гроші!!!
Катерина
Їхали поїздом Харків-Ужгород із Сум до Славського та назад. Туди їхали в купе підвищеного комфорту. Вагон гарний, але кондиціонери відсутні (а саме через них брали квитки у цей вагон). Слава Богу вікна відкривались. Тож порада для всіх, не переплачуйте. Бо, виходить що ми просто викинули тисячу з копійками за чотирьох. Назад їхали у люксі. Все добре. Вагон правда не новий, але відремонтований. Всім задоволені.
Andrey Bystryi
Поїздка пройшла погано Львів - Харків 046 поїзд 10.06.2024 , малі діти бігали по коридору і кричали до 10 години вечора, замовили чай - принсли трохи теплу воду в стаканах, зрзу не було зрозуміло що вода не гаряча - почали заварювати і зрозуміли. Проводниця сказала чай гарячий і не захотіла одразу міняти на замовлення, але потім перевірила у в крані і вода дійсно трохи тепла була. Проводниця пішла в сусідній вагон з нашими чашками і увага просто витягла пакети ті що вже були трохи теплій воді і переклала в гарячу воду яку набрал - і так принесла. Навіть замінити повністю чай не стала заморачуватись - хоча то її провина. Вікно в потязі в коридорі не закривалось.
Євгенія Андріївна
Поїзд маленький , старенький, але чистий. На верхніх полицях нема страхувальних ременів, відповідно вночі треба спати в пів ока, щоб не поїхати вниз з полиці :) Провідники ввічливі. Єдине, що запах нечистих шкарпеток був дуже сильно майже по всьому вагону. Але може це мені пощастило з пасажирами. В цілому все добре. Дякую за поїздку!
Сергій Зінчук
Дякую!
Тетяна
Поїздка супер. Все сподобалось. Чисто всюди, тепло є гаряча вода. Провідниця привітна, пропонувала чай, каву, допомогла вийти з потяга з великою та важкою валізою.
Proizd.ua
Ольга, Вам надані коди повернень, Ви можете звернутися з ними до банку та зʼясувати де поділася третя сума. Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу сервісу, але всі три повернення здійснені успішно.
Ольга
Скористатись цим сервісом порадили мої співробітники. Нажаль коментар буде тільки негативний! Я замовила квитки 10.10.23 2 дорослих і 1 дитячій. І трошки пізніше я їх повернула назад, бо синхронно купили і в ждкассі. За дорослих кошти прийшли, а ось вартість дитячого квитка до сих пір не прийшла. Я неодноразово зверталась до менеджерів підтримки, їх відповіді просто вражають непрофесійністю і змахують на аферистів з великих доріг. Самі ж пояснюють, що кошти не повернулись єдиним платежем бо стався збій в системі, а потім не бажають провести ще раз спробу повернути кошти, які не отримав банк. Я нікому не раджу витрачати свої нерви і кошти і не користуватись цим сервісом.
Proizd.ua
Аліса, на момент перегляду доступних місць ці місця могли бути кимсь викуплені, а пізніше - повернені. Таке часто трапляється, на жаль.
Аліса
28 травня їхала з Ужгороду до Харкова покращеним купе. Всім задоволена. Провідник дуже приємний та дбав про всіх пасажирів. Єдине нарікання так це на відсутність квитків на потяг на нижні полиці хоч весь час подорожі в 25 годин ніхто так і не зайняв їх, а в продажі не було
Віталій
<b>Віталій Запорожченко [email protected]</b> Ми з дружиною їхали у плацкартному вагоні N14 потягу 45Л Ужгород-Харків 1-2 травня 2023 року. Вагон старенький, але у доброму стані, вікна замінено, оснащені жалюзі, протягів немає, на усіх верхніх полках прикріплені страхувальні ремені. Скрізь чисто, у титані постійно була гаряча вода, обидва туалети працювали, якісно прибрані з туалетним папером та рідким милом. Провідник Флуд Іван Степанович допоміг завантажити нам, пенсіонерам, важкі речі у вагон, видав чисту постільну білизну, уважно відносився до усіх пасажирів, постійно пропонував і приносив чай, каву, мінеральну воду й печиво. Бажаємо подякувати працівникам Укрзалізниці за сумлінну працю і поставити за чистоту, порядок у 14-му вагоні, доброзичливе відношення до пасажирів відмінну оцінку 5. Наш потяг відправлявся з кожної станції й прибував до наступної точно за розкладом. Тобто і сьогодні, у складний військовий час, можна й треба якісно виконувати свої професійні обов'язки.
Вася Васин
Прекрасная поездка. Проводник внимательная. Чай,вода печенье все просьбы выполнены. Очень довольны поездкой.
Vitalii Moskalenko
Провідниця вигнала нас з купе за 7хв до зупинки у Львові бо їй терміново треба було заправити постіль. І нам з малими дітьми прийшлось стояти і чекати в коридорі з сумками!
Proizd.ua
Оксана, ми неймовірно раді, що Вам все сподобалося. Завжди до Ваших послуг.
Оксана
Про сайт дізналася з Моно. Сервісом користувалася вперше, тому була готова до неприємних сюрпризів. Їхала кілька станцій від міста Львів 11.04.23 в 15 плацкартному вагоні - теплому і чистому. На час відправлення поїзда отримала смс від сайту з побажанням щасливої дороги. Коли виходила з вагону, провідник подав мені руку. Такі речі зробили враження від поїздки справді приємними. Дякую!
Олена
Їхали 11 березня 23р. З Ужгорода, перший вагон , тепло,чисто, різні смаколики, чай,кава. Провіднику велике Дякую 💙💛
Анна
Возращалась в Харьков поезд 045Л , 20- 21.10.2022, 8 вагон, проводник женщина( с Закарпатья), всю ночь топила( кидала уголь в топку) , чтобы в вагоне было тепло, спасибо ей за это!!
Анна
Я ехала поездом Харьков -Ужгород 045 , 19- 20 октября 2022 , 8 поезд, 17 место, проводник Юрий. Проводник, не взирая на то, что 9 сутки дежурил, улыбался, был с юмором, старался поддерживать чистоту вагона и туалета. Было тепло, кофе и чай в любую секунду. Чувствовалась какая то домашняя атмосфера. Спасибо ему и железной дороге за сервис.
Magdalina Skomarovskaya
все добре, ввічливі провідники і чисто
Любов
На нынешнее время всё очнь хорошо. И обслуживание ,и качество. Все норм.
Юрий
К сожалению нет в вагоне розетки.
Світлана
Добрий день. Велике дякую провіднику вагона №11 поїзда №45 Ужгород - Харків яким я їхала 29 - 30.09.22. В вагоні було тепло провідник ввічливий і контактний.
Наталія
Сира постільна білизна - дуже зіпсувала враження, але вагон теплий та чистий, обслуговування гарне, туалети чисті
Оксана
Благодарю. Очень приятно, всё было Ок!!! Чисто,тепло,обслуживание приятное.