Залізничні квитки на потяг №081Л Ужгород - Київ-Пасажирський - PROIZD.UA
Допомога онлайн

Потяг № 081Л

Інформація про потяг Ужгород - Київ-Пасажирський

Звідки?
Куди?
Оберіть дату

Розклад потягу № 081Л Ужгород -- Київ-Пасажирський

СтанціяПрибуттяЗупинкаВідправленняВідстань
Ужгород - - 16:35 0 км
Батьово 17:21
-2
хв
17:23 38 км
Мукачеве 17:59
-6
хв
18:05 63 км
Карпати 18:22
-1
хв
18:23 80 км
Свалява 18:31
-5
хв
18:36 90 км
Воловець 19:08
-10
хв
19:18 118 км
Лавочне 19:51
-10
хв
20:01 141 км
Славське 20:13
-3
хв
20:16 149 км
Сколе 20:44
-2
хв
20:46 175 км
Стрий 21:16
-4
хв
21:20 213 км
Львів 22:25
-28
хв
22:53 288 км
Тернопіль 00:41
-4
хв
00:45 429 км
Підволочиськ 01:31
-2
хв
01:33 480 км
Хмельницький 02:27
-3
хв
02:30 548 км
Вінниця 04:19
-5
хв
04:24 694 км
Козятин-1 05:12
-2
хв
05:14 758 км
Київ-Пасажирський 07:27 - - 915 км

Характеристики потяга 081Л

Модель
Звичайний
Швидкість
Швидкий
Електронний квиток
Так

Інформація про маршрут потягу Ужгород - Київ-Пасажирський

Потяг № 081Л відправляється з початкової станції Ужгород о 16:35:00 і прибуває в кінцеву станцію Київ-Пасажирський о 16:35:00. Повний час потягу в дорозі - 14:52:00, за який він долає 915 кілометрів. Маршрут пролягає через таку кількість станцій - 17.
Олена
все супер. рекомендую вагон 4
Галина
Поїздка пройшла добре. Дякую провідниці за доброзичливість та професійне ставлення до своєї роботи.
PanAnton
29.10.2022р, Плацкартний вагон, чистий, темп.-ра комфортна, тепло. Провідник дуже молодий, уважний та ввічливий.
Proizd.ua
Олена, такої можливості більше немає, послуга недоступна. Рік тому, коли була написана відповідь - послуга була.
Олена
Навіщо ви кажете що є можливість повернути квиток без комісії за 50 хв від купівлі якщо це брехня?
Valeriy Pshenichny
вагон 9 - страшенна духота десь +27
Михаил Попович
Їхав в плацкартному вагоні - новий чудовий вагон, температура була дуже комфортна (в районі 22-23), провідник добрий (в 3-му вагоні)
Елена
Купила билет почти 922 грн, поезд 81, вагон 7. Ужас это легко сказано, старый вагон, розетки не работают. За что такие деньги! Наверно , чтобы елки ставить на вокзале
Александр
Вагон № 13. Улучшенный купейный вагон!!!. Из улучшенного - сломанная крышка унитаза, духота в купе и очень громкий скрип пластика в купе. На просьбу уменьшить отопление в вагоне так как на улице было + 7 а в вагоне + 27 проводник ответил что температуру регулирует в поезде машинист.
Proizd.ua
Роман, ми щиро вдячні за довіру до нашої команди. Гарної подорожі!
Proizd.ua
Інна, ми раді, що Вам все сподобалося, дякуємо за приємний відгук!
Roman Chernychko
29.12 їду з сім'єю цим поїздом в Київ. Гадаю, що сподівання справдяться. Відгуки добрі. Сервіс proizd.ua зручний, і консультант Яна відповіла на безліч запитань. Дякую!
Инна
Все сподобалося,сайт чудовий,зручно.оперативно,чисто.Дякую
Proizd.ua
Андрій, дякуємо за відгук про роботу нашої команди!
Андрій
Сайт сподобався. Все зручно.
Proizd.ua
Текстом тяжко передати емоції, насправді дуже вам вдячні, що приділили час та так детально описали всі побажання. Ми передамо їх у відділ розробки та сподіваємося, що їх вдасться реалізувати. Нам дійсно важливо, щоб наш сервіс був максимально простий та зручний.
Vyacheslav Ludchenko
Не зрозумів вашого обурення, адже з мого боку була виключно конструктивна критика, я вказав вам на недоліки функціоналу які у ваших силах виправити і покращити сервіс. Натомість мені пробують підрозказати що я неналежно оцінив всі переваги)). Весь описаний вами сервіс є на офіційному букінгу від УЗ, включаючи повернення повної вартості на протязі години після покупки або при скасуванні рейсу. Вкажіть якісь унікальні переваги. Радо послухаю)
Proizd.ua
В'ячеслав, дякуємо за зворотній зв'язок! Що пропонує сервіс proizd.ua? Зручний пошук з сортуванням за часом, за вартістю. Покупка без реєстрації, автоматичне створення кабінету, можливість прив'язки карти в кабінеті, синхронізація всіх замовлень, зроблених з різних пристороїв та рвзних кабінетів, цілодобова підтримка онлайн та по телефону, повернення квитка в 3 кліки та зарахування коштів протягом 1-3 робочих днів. Також сервісом надається послуга, коли квиток можна повернути за повною вартістю протягом 50 хвилин з моменту оплати. Це унікальна можливість, так як всі сайти утримують при повернення комісію. Це далеко не повний перелік послуг, які надаються. Нам дуже шкода, що Ви оцінили не всі переваги, але в будь-якому разі дякуємо за зворотній зв'язок. Гарного дня!
Vyacheslav Ludchenko
При всій повазі, але як мій відгук може вплинути на сервіс УЗ? Отримавши декілька нав`язливих листів з пропозицією оцінити поздку вирішив всетаки написати відгук. Давайте я краще напишу відгук про ваш сервіс. В цьому місяці відкрив для себе ваш сервіс і придбав з його допомогою декілька квитків. Отже по суті: сервіс proizd.ua не сильно відрізняється від аналогічного на сайті booking.uz.gov.ua (офіційний сервіс бронювання і продажу квитків УЗ), проте з деякми нюансами і наступними відмінностями. За замовчуванням пошук квитків сортується по ціні а не по часу відправлення, як на УЗ, що створює певні незручності при плануванні серії поздок, оскільки в пошуку кожної поздки потрібно постійно перемикати фільтр (сервіс не запам`ятовує попередній вибір). Не реалізована можливість перегшлянути маршрут поїзда, особисто мені це дуже не зручно, оскільки, через політику УЗ, часто потрібно купувати квиток на одну зупинку раніше або пізніше від потрібної (хто їздить часто, мене чудово розуміє) через відсутність достатньої кількості закріплених за потрібною станцією квитків. Пропозиція сервісу (за кількістю наявних квитків) нічим не відрізняється від пропозиці на сервісі УЗ (до прикладу, раніше на сервісі ПриватБанку продавались зовсім інші місця ніж на сервісі УЗ, що було дуже зручно, оскільки сервіси доповнювали один одного), тобто даний сервіс просто дублює офіційний сервіс УЗ зі своєю націнкою і дещо урізаним функціоналом. Необгрунтовані націнки. Протягом місяця (з 19 по 24 липня) націнка зросла втричі, що при відсутності покращення функціоналу не дуже приємно. Спам. Придбання кожного наступного квитка супроводжується автоматичним листом з пропозицією придбати квиток у зворотньому напрямку, хоча насправді зворотній квиток придбаний в цій же системі (через недосконалість функціоналу алгоритму вашого сервісу квиток не сприймається як зворотній, якщо він не придбаний на той же поїзд з тими ж кінцевими точками, але у інший бік). Не дивлячись на таку нав`язливість із залізничними квитками, несподівано виявив відсутність можливості придбання зворотнього квитка на автобусні перевезення (14 липня планував поїздку з дитиною на відпочинок в Східницю і виявив що квитки на автобус у зворотньому напрямку відсутні зовсім, натомість сервіс пропонує зворотній дозд на приватному мікроавтобусі два рази на тиждень, але вже з ціною втричі дорожчою), що цікаво, - в місцевій автобусній касі за готівку є всі зворотні квитки на всі рейси і значно дешевше, отже у вашого сервісу відсутній повний доступ до функціоналу перевізника. Одним словом, вам є ще багато над чим працювати!) Маю надію, що мій відгук не буде видалений і стане комусь у пригоді.) З повагою, Вячеслав
Proizd.ua
Доброго дня! Сервіс може повернути повну вартість, якщо є підтвердження скасування рейсу від перевізника. Рекомендуємо звернутися в залізничну касу.
Ольга
Сьогодні в Хмельницькому чекали потяг до 5 ранку і змушені були іхати на таксі в Киів, літак о 12:00, гроші сайт вже не повертає, а білет був в люксі....
Julia Flower
Как всегда душно, окна закрыты и это тогда когда Пандемия и должно быть проветренные помещения. Туалет грязный.
Наталка Базилева
Мені дуже не пощастило з провідником. На самому старті почав хамити і вести себе не по людськи. 6 вагон дуже смердючий і грязний туалет, саме такий як і поведінка його хазяїна( як він сам себе назвав). Кричав на дітей, котрі поверталися з лагеря і плакали тихенько, бо його це бісило. Шкода що не встигла записати його призвіще, було навіть тошно зайвий раз дивитися в його сторону. Це перший раз за моє життя така жахлива людина на цій посаді. Їхала 11.06.21
Пасажир
Зручний та чистий потяг. Хороший сервіс. Провідник ввічливий. Доїхали комфортно. В вагоні було тепло. Ковдри та постіль в хорошому стані. Кава в паперових стаканчиках. Все чудово)
Ірина
Дуже зручно придбали квитки в обох напрямках. Сервіс значно покращений з попередніми роками: чисто у вагонах, обслуговування приємне, тепло, комфортно. Задоволені зручностями та рекомендуємо користуватись послугами залізниці.