Договір публічної оферти
Зміст:
1. Визначення термінів
2. Договір між Клієнтом і Вебсайтом proizd.ua
3. Користування Вебсайтом
4. Заборонена діяльність
5. Правила та обмеження Постачальника
6. Вартість послуг і порядок розрахунку при купівлі залізничних та автобусних квитків
7. Умови повернення квитків
8. Отримання проїзного документа в залізничних касах
9. Табло
10. Яку інформацію ми збираємо від Вас
11. Політика конфіденційності
12. Конфіденційність по відношенню до дітей
13. Яким чином Ви можете отримати доступ до своєї інформації
14. Програмне забезпечення, доступне на даному Вебсайті
15. Куки та інші технології
16. Правила проїзду в потягах/автобусах
17. Форс-мажор
18. Вирішення спорів
19. Як Ви можете зв'язатися з нами
1. Визначення термінів
Терміни “Ми”, “Нас”, “Наше”, “Компанія”, “Вебсайт”, “Агент” і “proizd.ua” - відносяться до Товариства з Обмеженою Відповідальністю "ПРОЇЗД", який є Агентом та виступає від імені Акціонерного товариства “УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ”, та діє на підставі Агентського договору № ФГІОЦ-0419 від 15.04.2019 року, який наділений правом від імені та за рахунок Перевізників і Постачальників здійснювати оформлення і продаж послуг.
Вебсайт - відкритий для вільного візуального ознайомлення, публічно доступний, що належить ТОВ "Проїзд", розташований в мережі Інтернет за адресою https://proizd.ua
Договір оферти — даний документ, опублікований в мережі Інтернет за єдиною адресою: https://proizd.ua/offer
Акцепт - це відповідь особи, якій адресована оферта, про її прийняття. Вчинення особою, яка одержала оферту, у термін, встановлений для її акцепту, дій по виконанню зазначених у ній умов договору (оплата послуг та ін.) вважається акцептом.
Акцепт оферти - повне і беззастережне прийняття умов Договору-оферти, шляхом здійснення дій Клієнтом, що виражає намір скористатися Вебсайтом для оформлення Послуг. Акцепт оферти породжує правові наслідки для сторін даного договору.
Клієнт – фізична або юридична особа, що отримує Послуги та здійснює їх оплату в мережі продажу Агента, на сайті proizd.ua.
Кабінет - розділ сайта “Мої квитки” в якому відображаються придбані квитки Клієнта. Кабінет створюється автоматично, під час оплати квитка.
Авторизація - процес підтвердження особистості користувача на сайті шляхом введення в форму його прізвища та останніх 4-ьох цифр банківської карти, з якої здійснювалась оплата замовлення.
Електронний квиток - повноцінний проїзний документ, який надає право проїзда без його заміни в касі залізничного вокзалу, містить повну інформацію про майбутню поїздку (прізвище та ім'я пасажира, станції відправлення/призначення, дату відправлення/прибуття, номер потягу, вагон, місце та інші супутні послуги), і унікальний номер.
Посадковий документ - документ, який отримує Клієнт в залізничній касі/касі автовокзала за результатами успішного оформлення та оплати електронного проїзного документу на Вебсайті.
Платіжна система - уповноважена юридична особа, яка володіє необхідними ліцензіями та дозволами для проведення переказу коштів за придбані квитки та діє на підставі договору з Агентом.
Постачальник - компанія, постачальник Послуг, пропонованих на сайті, що є офіційним, законним партнером Вебсайту.
Перевізник - компанія, безпосередньо надає Послугу з перевезення пасажирів, обрану і оплачену за допомогою системи бронювання та оплати на Сайті.
2. Договір між Клієнтом і Вебсайтом proizd.ua
Цей Договір публічної оферти про надання послуг бронювання, оформлення та продажу квитків та інших послуг за допомогою технічних можливостей Вебсайту proizd.ua, (далі - «Договір»), укладається між Товариством з Обмеженою Відповідальністю "Проїзд", який є Агентом та виступає від імені Акціонерного товариства “УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ”, та діє на підставі Агентського договору № ФГІОЦ-0419 від 15.04.2019 року, якому належать майнові та немайнові права на Вебсайт proizd.ua і Клієнтом.
В обов'язковому порядку необхідно ознайомитись з умовами договору-оферти (надалі - «Договір»).
2.1. ТОВ "ПРОЇЗД" зобов'язується надати Клієнту послуги з бронювання, оформлення, продажу квитків та інших послуг, відповідно до умов цієї оферти, а Клієнт зобов'язується оплатити послуги за встановленою вартістю.
2.2. Справжній публічний договір оферти вважається укладеним (акцепт оферти) з моменту підтвердження Клієнтом своєї згоди з його умовами, шляхом установки відповідної позначки на Вебсайті proizd.ua, після чого публічний Договір вважається базовим документом в офіційних взаєминах між ТОВ "ПРОЇЗД" і Клієнтом. Також Акцептом оферти буде вважатися якщо Ви продовжуєте користуватися цим сайтом, та/або реєструєтесь на Сайті, та/або бронюєте чи замовляєте додаткові послуги, та чи направляєте запит у Службу підтримки.
2.3. Цей Договір, а також інформація про послуги, представлені на Вебсайті proizd.ua, є публічною офертою відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України. Його умови однакові для всіх споживачів, беззастережне прийняття яких (оплата будь-яким способом відповідно до ч.2 ст. 642 Цивільного кодексу України) вважається акцептом даного Договору між Клієнтом та виконавцем та засвідчує факт його укладення.
2.4 Послуги Вебсайту надаються тільки після підтвердження згоди Клієнта з умовами Договору. Наша компанія має право без попередження вносити зміни в Договір. Отже, просимо Вас кожного разу, перед оплатою, переглядати поточну версію Договору. Якщо Ви не приймаєте зміненні умови Договори, Ви повинні припинити користуватися Сайтом.
3. Користування Вебсайтом
Умовами користування даного Вебсайту є те, що Ви підтверджуєте, що:
- Вам 18 і більше років;
- Ви маєте всі цивільні права і повну дієздатність;
- Ви будете користуватися цим Вебсайтом відповідно до даного Договору;
- Ви будете користуватися цим Вебсайтом тільки для того, щоб здійснювати законну купівлю/бронювання для себе або для іншої особи, від імені якого ви маєте юридичне право діяти;
- Цим іншим особам Ви повідомите про правила і умови, які стосуються купівлі/бронювань, зроблених Вами від їх імені, включаючи всі застосовувані правила і обмеження;
- Вся інформація, яку Ви подаєте на цьому Вебсайті, є правдивою, точною, поточною і повною;
Ми маємо право на власний розсуд будь-кому відмовляти в доступі до Вебсайту та послуг, які ми пропонуємо, в будь-який час, без вказання причини.
Ви погоджуєтесь та визнаєте, що будь-яка інформація, що розміщена на сайті надається Вам на умовах доступного для розуміння і не можуть трактуватися як скерування до будь-яких дій. Ви використовуєте цю інформацію та технічні можливості Сайту на власний ризик та без будь-яких гарантій від Агенства. Ви погоджуєтесь з тим, що самостійно та усвідомлено здійснюєте вибір послуг та несете відповідальність за всі свої дії, що ґрунтуються на інформації, розміщені на Сайті.
4. Заборонена діяльність
4.1 Вся інформація на нашому Вебсайті належать нам, нашим постачальникам і провайдерам.
4.2 До тих пір поки Клієнту надається можливість використання нашого Вебсайту, він дає свою згоду не зраджувати, не копіювати, не поширювати, не передавати іншим особам, не відтворювати, не публікувати, не давати дозволу, не створювати похідний від цього продукт, не пересилати, не продавати або перепродавати будь-яку інформацію, програмне забезпечення, послуги, отримані через або за допомогою цього Вебсайту. А також Клієнт погоджується НЕ:
- використовувати цей Вебсайт або його контент в комерційних цілях;
- здійснювати спекулятивні, неправдиві або шахрайські бронювання;
- отримувати доступ, моніторити або копіювати будь-який контент або інформацію з даного Вебсайту, використовуючи будь-яких роботів, пошукових агентів або інші автоматичні засоби або будь-які ручні процеси з будь-якою метою без нашого виданого письмового дозволу;
- порушувати обмеження будь-якого HTTP-заголовка для блокування роботи на цьому Вебсайті і здійснювати будь-які інші шахрайські дії щодо інших засобів, які застосовуються, щоб запобігти або обмежити доступ до цього Вебсайту;
- здійснювати дії, які викликають або можуть спричинити, на наш розсуд, надмірне або велике навантаження на нашу Систему;
- робити “фрейм”, “дзеркало” або іншим шляхом включати будь-яку частину даного Вебсайту в будь-який інший Вебсайт без нашого завчасного письмового дозволу.
4.3. Клієнт обізнаний та усвідомлює, що умови користування сайтом забороняють створювати одночасно кілька облікових записів, умисно спотворювати персональні дані, видавати себе за іншу особу, створювати фіктивні бронювання чи замовлення і тд. Будь-яке шахрайство (спроби шахрайства) щодо використання сайту та проведення оплати платіжними картками на сайті і винні особи притягуються до відповідальності.
5. Правила та обмеження Постачальника
5.1 Користувач повинен ознайомитися з даним Договором і підтвердити свою згоду з його умовами при замовленні будь-якої Послуги на Сайті.
5.2 Клієнт погоджується виконувати положення та умови покупки, встановлені Вебсайтом, з яким буде співпрацювати.
5.3 Ми повідомляємо Клієнта, що найменше порушення будь-яких правил і обмежень Постачальника може призвести до втрати його бронювання, конфіскації виплачених грошей за броню, і/або дебетуванням його рахунку нами на суму, яку ми втратили в результаті такого порушення.
5.4. Агент не несе жодної відповідальності за будь-які та всі дії чи бездіяльність, помилки, упущення, застереження, заяви, гарантії, порушення або недбалість Постачальника Послуг, втому числі, але не виключно, інциденти, що можуть виникнути в процесі чи в результаті використання Послуг, затримки поїзда, скасування поїзда.
5.5. Клієнт зобов’язаний самостійно ознайомитися з Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджені Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №1136 від 27.12.2006 року. Відповідальність за дотримання даних вимог повністю лежить на особі, що користується послугою.
6. Вартість послуг і порядок розрахунку при купівлі залізничних та автобусних квитків
6.1 Клієнт погоджується з тим, що ціна за залізничні та автобусні квитки, що відображаються на Вебсайті, включає в себе ціну за залізничний (автобусний) квиток, яка вказана на Вебсайті, комісію платіжної системи, Агентський та Агентський збір Вебсайта. Клієнт дає згоду на зняття з його банківської картки загальної вартості покупки (бронювання) квитків.
6.2 Інтернет-замовлення проїзних (перевізних) документів на потяг здійснюється тільки для повних, студентських та дитячих проїзних документів.
6.2.1 При оформленні квитка для студентів діє знижка за умови наявності студентського квитка.
6.2.2 Для дітей, віком від семи до чотирнадцяти років, при наявності Свідоцтва про народження, також діє знижка.
6.3 Інтернет-замовлення автобусного квитка здійснюється тільки для повних проїзних документів.
6.4 Максимальна кількість звернень, яке може бути здійснена Клієнтом протягом доби, не більше 100 звернень.
6.5 Інтернет-замовлення проїзних (перевізних) документів може бути здійснене Клієнтом в термін від 45 діб до 1 доби до моменту відправлення потягу - з урахуванням часу, необхідного для роздрукування та отримання проїзних (перевізних) документів у квитковій касі.
6.6. Для замовлення проїзних документів потрібно обрати пункт відправлення, пункт призначення, дату, потім потяг/автобус, вагон та місця (вільні відображаються зеленим кольором) в цьому вагоні.
Для замовлення проїзних документів для проїзду в автобусі необхідно обрати пункт відправлення, пункт призначення, дату, вільні місця позначені зеленим кольором.
6.7. Перед оплатою Клієнт повинен мати достатньо коштів, для повної оплати замовлення, враховуючи можливі додаткові витрати. Агент не несе відповідальності за скасування бронювання та понесені з цим витрати клієнта.
6.8 Клієнт має ще раз уважно перевірити свій вибір і якщо він задовольняє - натиснути кнопку “Оплатити”. При цьому самостійно обирає зручний для себе метод оплати серед можливих і доступних на момент оплати. Методи та способи оплати, які не передбачені та недоступні для здійснення та підтвердження оплати не приймаються. При обрані методу оплати платіжною карткою Покупець вказує інформацію, пов’язану з платіжними картками, а саме: номер картки, термін дії, CVC/CVV- код та ім’я власника та надає згоду Платіжній системі на обробку своїх персональних даних, по переказу грошових коштів.
Обравши та підтвердивши метод оплати Клієнт уповноважує платіжну систему списати повну вартість Замовлення включно з усіма зборами, комісіями та іншими обов’язковими платежами.
Після цього Клієнт побачить повідомлення “Оплата виконана успішно”, після чого відразу потрапляє на сторінку з його квитком. На цій сторінці Клієнт може здійснити на свій вибір певні дії: це або відразу роздрукувати квиток, або зберегти його на свій електронний пристрій, або ж відправити на свою електронну адресу.
6.9 Послуга вважається виконаною належним чином і в повному обсязі після відображення інформації про сплачене замовлення і відображенні квитка після Авторизації в розділі “Кабінет” (https://proizd.ua) на Вебсайті. Щодо відправлення Квитка на вказану Клієнтом електронну пошту, чи номер телефона, вказані при замовленні, то дана послуга є не обов’язковою.
7. Умови повернення квитків
7.1 Повернення невикористаних квитків на залізничні/автобусні пасажирські перевезення, які були оформлені на Вебсайті, здійснюються в залізничній касі/касі автовокзалу, або Кабінет https://proizd.ua (в кабінеті - за умови якщо попередньо квиток не було роздруковано в касі, так як згідно п.8.1 Умов використання сайту електронний квиток або бланк замовлення, придбаний онлайн втрачає свою чинність після отримання квитка у залізничній касі).
7.2 При поверненні Проїзного документу через залізничну касу/касу автовокзалу, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу та відповідно сам Проїзний документ.
7.3 Повернення коштів здійснюється відповідно до чинного законодавства України, правилами застосування тарифів, встановлених Перевізниками та Постачальниками Послуг.
7.4 При поверненні квитка будуть утримані: встановлені правилами Перевізника та Постачальника комісійні збори, комісії сплачені при оформленні Інтернет-замовлення, і збори за переказ грошових коштів. Термін повернення коштів на банківську картку, з якої було здійснено Замовлення, становить до 90 днів з моменту повернення квитка.
7.5 Вебсайт має право брати комісію за повернення коштів за зданий квиток.
7.6 Служба підтримки Вебсайту має право запросити у Клієнта, який ініціює повернення, скан-копії додаткових документів: квитанції про повернення, видані в касі залізничного вокзалу/автовокзалу та придбані на сайті квитки.
7.7 Для повернення квитків через Кабінет необхідно авторизуватись, натиснути на кнопку «Повернути квиток» та підтвердити суму, натиснувши на «Підтвердити повернення», яка буде зарахована на карту, з якої Клієнт оплачував квиток.
7.8 Повернення Клієнту сплачених за Замовлення коштів завжди здійснюється відповідно до умов цього Договору, Правил Надання Послуг/Правил Тарифу, інших правил та рекомендацій і т.п., в тому числі рекомендацій Перевізника/Постачальника Послуги, що застосовується для подачі та обробки запиту на повернення Послуги, та вимог застосовного законодавства.
7.9. Порядок опрацювання заяви на повернення і технічна процедура повернення коштів Клієнту регламентуються Правилами Надання Послуг/Правилами Тарифу для кожного окремого Сервісу, до якого належить придбана Послуга.
Повернення вартості залізничного квитка здійснюється після отримання ТОВ “ПРОЇЗД” від “Укрзалізниці” відповідного реєстру на повернення залізничного квитка. Як правило, реєстри надсилаються в поточному місяці за попередній календарний місяць, із затримкою до 5 робочих днів.
Повернення відбувається на платіжну картку, за допомогою якої було здійснено оплату за квиток. Таким чином з моменту повернення квитка та зарахування грошей на банківську картку термін може становити до 60 робочих днів.
7.10. Клієнт гарантує, що ознайомлений з Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджені Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №1136 від 27.12.2006 року на підставі якого буде виконано повернення грошових коштів за мінусом понесених витрат Агентства.
7.11. Грошові кошти за квиток повертаються з вирахуванням всіх комісій та витрат, які були понесені Компанією. До спливу терміну, який зазначений в пункті 7.9. даного Договору Клієнт не може вимагати від Банку Компанії повернення грошових коштів. В такому випадку, Компанія може звернутися з вимогою до Клієнта про компенсацію витрат Компанії.
8. Отримання проїзного документа в залізничних касах
8.1 За умови роздрукування квитка в залізничній касі, замовленого онлайн, - електронний квиток або бланк замовлення втрачає свою чинність.
8.2 Отримати оригінальний Посадковий документ можна тільки в касах материкової частини України, не пізніше як за 30 хвилин до відправлення потягу/автобуса.
8.3 Після того, як Клієнт отримав Посадковий документ, відповідальність за нього несе тільки він сам. У разі втрати оригінального квитка, повторно за кодом квитка отримати оригінальний квиток можна.
9. Табло
9.1. Сервіс надає для ознайомлення Клієнту електронне табло, яке в свою чергу несе інформаційний характер, в якому відображається:наступна інформація: який потяг відправляється, який прибуває, із запізненням чи вчасно і на яку колію.
9.2. Дане електронне табло Сервіси несе інформаційний характер та не може сприйматися Клієнтом, як джерело інформації, що дає остаточну інформацію. Клієнт повинен знати, що саму точну та достовірну інформацію стосовно прибуття, відбуття, часу затримки потягу Клієнт може отримати тільки на залізничному вокзалі, оскільки інформацію оператори вносять вручну і може мати місце помилка.
10. Яку інформацію ми збираємо від Вас
10.1 Наш Вебсайт зберігає будь-яку інформацію, яку Клієнт вводить під час реєстрації (прізвище, ім'я, електронну адресу та номер мобільного телефону), крім платіжної інформації.
10.2 Звертаємо увагу, що в разі бронювання місць для третіх осіб (колег, друзів, рідних) просимо Клієнта отримати згоду від перерахованих вище осіб перед тим, як надавати нам їх особисту інформацію.
10.3 Вебсайт автоматично збирає деяку інформацію про комп'ютер Клієнта при відвідуванні даного сайту (IP адресу та інформацію про веб-браузер Клієнта).
10.4 На залишені Клієнтом контактні дані у вигляді адреса електронної пошти чи номера телефона, Ми залишаємо за собою право відправляти рекламні матеріали у вигляді поштових/смс розсилок.
10.4.1 Клієнту надана можливість відмовитися від комерційних повідомлень в будь-якому запропонованому нами повідомленні.
11. Політика конфіденційності
Адміністрація Вебсайту приймає технічні та організаційно-правові заходи з метою забезпечення захисту персональної інформації користувача від неправомірного або випадкового доступу до них, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій.
12. Конфіденційність по відношенню до дітей
Цей Вебсайт розрахований на широку аудиторію і не пропонує спеціалізованих послуг для дітей. Якщо дитина, про яку нам відомо, що їй менше 13 років, пришле нам свою персональну інформацію, ми використаємо цю персональну інформацію, лише для того, щоб відповісти безпосередньо цій дитині і повідомити їй про те, що нам необхідна згода її батьків, на отримання її персональної інформації.
13. Яким чином Ви можете отримати доступ до своєї інформації
У будь-який зручний для Клієнта час надається можливість заходити до Кабінету (https://proizd.ua/), у розділ “Мої квитки” на сайті, де зберігаються та відображаються всі придбані Клієнтом квитки. Кабінет створюється автоматично, під час оплати на сайті.
14. Програмне забезпечення, доступне на даному Вебсайті
14.1 Все програмне забезпечення даного Вебсайту - це виконана робота, яка охороняється авторським правом proizd.ua (Проїзд.ком.юа) і/або наших відповідних Постачальників.
14.2 Клієнт не може встановлювати або користуватися Програмним Забезпеченням, яке включає в себе Ліцензійний Договір.
14.3 Для будь-якого програмного забезпечення, доступного для скачування з даного Вебсайту, яке не супроводжується Ліцензійним Договором, ми надаємо Клієнту обмежену, особисту, таку, яка не передається, ліцензію на користування Програмним Забезпеченням для перегляду даного Вебсайту відповідно до цих норм і умов, але не для яких би то не було інших цілей.
14.4 Будь ласка, зверніть увагу, що все Програмне Забезпечення, що знаходиться на даному Вебсайті, включаючи, без обмежень, весь HTML(АШТІЕМЕЛ), JavaScript(ДЖАВАСКРИПТ) код і ActiveX control(АктівІкс контрол), є власністю і/або наших відповідних Постачальників, і знаходиться під захистом законів про авторське право і умов міжнародних договорів. Будь-яке розмноження або розповсюдження Програмного Забезпечення категорично заборонено і може призвести до суворого цивільного і кримінального покарання. Порушники будуть переслідуватися в судовому порядку.
15. Куки та інші технології
Куки - це спеціальний текстовий рядок, який зберігається на жорсткому диску комп'ютера Клієнта.
Вебсайт використовує Куки:
- для того щоб розрізняти нового відвідувача від відвідувача, браузер
якого вже відвідував наш сайт. В даному випадку мова йде про те, що ми можемо використовувати куки для того, щоб запам'ятати реєстраційну інформацію Клієнта;
- прописати Ваш пароль;
- допомогти оцінити і проаналізувати дієвість функцій та пропозицій Вебсайту, реклами і електронних повідомлень (спостерігаючи за тим, які Клієнт найчастіше відкриває);
- рекламних цілях.
У більшості браузерів Клієнту надається можливість відключення всіх Куків.
16. Правила проїзду в потягах/автобусах
16.1 Клієнт має самостійно ознайомитись з правилами проїзду в потягах і автобусах.
16.2 Вебсайт не несе відповідальність за запізнення Клієнта до відправлення потяга/автобуса, неякісне надання послуг Перевізником.
16.3 Якщо Клієнт придбав Електронний квиток на потяг, він повинен пред’явити його провіднику в роздрукованому вигляді.
16.4 Якщо користувач придбав Квиток Відкладеного друку, він має обміняти його в касі залізничного вокзалу, в будь який час, але не пізніше 15 хвилин до відправлення потягу.
16.5 Придбаний квиток на автобус, Клієнт повинен обміняти в касі автовокзалу не пізніше 30 хвилин до відправлення автобуса, на посадковий квиток.
17. Форс-мажор
17.1 Компанія звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх обов'язків згідно цього Договору, якщо це невиконання стало наслідком випадку або дії обставин непереборної сили (форс-мажор), що виникли після укладення цього Договору.
17.2 Під обставинами непереборної сили чи випадку слід розуміти обставини, які виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню умов Договору, мають надзвичайний, невідворотний, і непередбачуваний характер, і які сторони не могли передбачити або запобігти розумними заходами. Сторони відносять до таких умов зокрема: обставини, викликані винятковими погодними умовами і стихійними лихами, перебої у роботі мереж зв'язку, відмова або відключення електропостачання, перебої у роботі та доступі до мережі Інтернет та інших комунікаційних мереж, перебої у роботі Сайту, перебої і збої у роботі серверів та програмного забезпечення, хакерські атаки, обставини у зв’язку із оновленнями програмного забезпечення, плановими та позаплановими технічними і профілактичними роботами на Сайті, дії або розпорядження будь-яких державних органів, значні несприятливі зміни будь-якого чинного законодавства, валютні обмеження, надзвичайні обставини локального або загальнодержавного масштабу, непередбачувані дії чи бездіяльність третіх осіб, що не є стороною Договору, та/або які відбуваються незалежно від волі і бажання сторони Договору, загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, епідемії (пандемії) пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту, умови, регламентовані відповідними рішеннями та актами органів державної влади та місцевого самоврядування, а також обставини, пов’язані з ліквідацією наслідків, викликаних винятковими погодними умовами і непередбаченими ситуаціями та інші обставини, які знаходяться поза межами розумного контролю сторін.
17.3 У випадку виникнення форс-мажорних обставин Компанія повідомляє протягом 7 (семи) календарних днів (з моменту виникнення таких обставин) Клієнтів Сайту шляхом розміщення відповідного застереження на Сайті або надсилання електронного повідомлення (чи у інший належний спосіб на вибір Компанії) про характер перебігу вказаних обставин і ймовірну тривалість їх дії.
17.4 Термін виконання зобов'язань відповідно до Договору відкладається співрозмірно часу, протягом якого будуть діяти такі обставини форс-мажору. Якщо обставини непереборної сили будуть тривати більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів, сторони можуть вирішити питання невиконання зобов’язань шляхом переговорів, а у випадку неможливості досягти згоди, вимагати розірвання Договору.
17.5 Грошові зобов‘язання по виконанню умов цього договору відтерміновуються до моменту, коли буде оголошено про припинення таких обставин.
17.6 За жодних обставин Компанія не несе відповідальності, не надає жодних відшкодувань збитків і не проводить компенсацій у випадку: незнання або недотримання Клієнтом умов цього Договору, та не ознайомлення з Правилами Надання Послуг/Правилами тарифів обраних Постачальників Послуг/Перевізників, та особливостями надання Послуг чи Додаткових Послуг; у разі недбалого ставлення Клієнтом до заходів безпеки та захисту його персональних, платіжних або інших даних. Якщо треті особи отримали несанкціонований доступ до розділу «Мій квиток» і персональних та інших даних Клієнта, що заподіяло збитки Клієнтові.
18. Вирішення спорів
18.1 Всі спори та розбіжності, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуються шляхом переговорів між сторонами. Досудовий розгляд спорів є обов’язковим для сторін. У разі, якщо сторони не змогли вирішити будь-який спір та/або розбіжності шляхом переговорів, сторона, яка вважає, що її права були порушені, зобов’язана направити іншій стороні досудову претензію, строк розгляду якої становить 30 (тридцять) робочих днів з моменту отримання претензії. У випадку неотримання відповіді на претензію протягом 30 (тридцяти) робочих днів, а також у випадку, якщо відповідь була отримана, але не задовольнила сторону, яка вважає, що її права порушені, така сторона вправі звернутися до суду у відповідності до правил підвідомчості та підсудності, встановленими законодавством України та нормами міжнародного права.
19. Як Ви можете зв'язатися з нами
Якщо у Клієнта виникли питання про заплановані подорожі або покупку, будь ласка, напишіть нам електронне повідомлення на адресу [email protected], або зв'яжіться з технічною підтримкою сайту “Допомога онлайн”, або зателефонуйте за номером +38 (044) 222-71-77 (Ви погоджуєтесь з тим, що ТОВ “ПРОЇЗД” може записувати телефонні дзвінки, що надходять до служби підтримки).
Натискаючи кнопку “Сплатити” я підтверджую, що з умовами Договору-оферти Вебсайту proizd.ua ознайомився(-лась), погоджуюся з ними, зобов'язуюсь виконувати, даю згоду на обробку моїх персональних даних.