ЖД билеты на поезд №081Л Ужгород - Киев-Пассажирский - PROIZD.UA
Помощь онлайн

Поезд № 081Л

Информация о поезде Ужгород - Киев-пассажирский

Откуда?
Куда?
Выберите дату

Маршрут

Станция
Прибытие
Остановка
Отправление
Расстояние
Ужгород
-
-
16:35
0 км
Батево
17:21
-2
мин
17:23
38 км
Мукачево
17:59
-6
мин
18:05
63 км
Карпаты
18:22
-1
мин
18:23
80 км
Свалява
18:31
-5
мин
18:36
90 км
Воловец
19:08
-10
мин
19:18
118 км
Лавочне
19:51
-10
мин
20:01
141 км
Славско
20:13
-3
мин
20:16
149 км
Сколе
20:44
-2
мин
20:46
175 км
Стрый
21:16
-4
мин
21:20
213 км
Львов
22:25
-28
мин
22:53
288 км
Тернополь
00:41
-4
мин
00:45
429 км
Подволочиск
01:31
-2
мин
01:33
480 км
Хмельницкий
02:27
-3
мин
02:30
548 км
Винница
04:19
-5
мин
04:24
694 км
Казатин-1
05:12
-2
мин
05:14
758 км
Киев-Пассажирский
07:27
-
-
915 км

Характеристики поезда 081Л

Модель
Обычный
Скорость
Скорый
Электронный билет
Да

Описание

Поезд № 081Л отправляется с начальной станции Ужгород в 16:35:00 и прибывает в конечную станцию Киев-пассажирский в 16:35:00. Полное время поезда в пути - 14:52:00, за которое он преодолевает расстояние в 915 километров. Маршрут пролегает через такое количество станций - 17.
PanAnton
29.10.2022р, Плацкартний вагон, чистий, темп.-ра комфортна, тепло. Провідник дуже молодий, уважний та ввічливий.
Proizd.ua
Олена, такої можливості більше немає, послуга недоступна. Рік тому, коли була написана відповідь - послуга була.
Олена
Навіщо ви кажете що є можливість повернути квиток без комісії за 50 хв від купівлі якщо це брехня?
Valeriy Pshenichny
вагон 9 - страшенна духота десь +27
Михаил Попович
Їхав в плацкартному вагоні - новий чудовий вагон, температура була дуже комфортна (в районі 22-23), провідник добрий (в 3-му вагоні)
Елена
Купила билет почти 922 грн, поезд 81, вагон 7. Ужас это легко сказано, старый вагон, розетки не работают. За что такие деньги! Наверно , чтобы елки ставить на вокзале
Александр
Вагон № 13. Улучшенный купейный вагон!!!. Из улучшенного - сломанная крышка унитаза, духота в купе и очень громкий скрип пластика в купе. На просьбу уменьшить отопление в вагоне так как на улице было + 7 а в вагоне + 27 проводник ответил что температуру регулирует в поезде машинист.
Proizd.ua
Роман, ми щиро вдячні за довіру до нашої команди. Гарної подорожі!
Proizd.ua
Інна, ми раді, що Вам все сподобалося, дякуємо за приємний відгук!
Roman Chernychko
29.12 їду з сім'єю цим поїздом в Київ. Гадаю, що сподівання справдяться. Відгуки добрі. Сервіс proizd.ua зручний, і консультант Яна відповіла на безліч запитань. Дякую!
Инна
Все сподобалося,сайт чудовий,зручно.оперативно,чисто.Дякую
Proizd.ua
Андрій, дякуємо за відгук про роботу нашої команди!
Андрій
Сайт сподобався. Все зручно.
Proizd.ua
Текстом тяжко передати емоції, насправді дуже вам вдячні, що приділили час та так детально описали всі побажання. Ми передамо їх у відділ розробки та сподіваємося, що їх вдасться реалізувати. Нам дійсно важливо, щоб наш сервіс був максимально простий та зручний.
Vyacheslav Ludchenko
Не зрозумів вашого обурення, адже з мого боку була виключно конструктивна критика, я вказав вам на недоліки функціоналу які у ваших силах виправити і покращити сервіс. Натомість мені пробують підрозказати що я неналежно оцінив всі переваги)). Весь описаний вами сервіс є на офіційному букінгу від УЗ, включаючи повернення повної вартості на протязі години після покупки або при скасуванні рейсу. Вкажіть якісь унікальні переваги. Радо послухаю)
Proizd.ua
В'ячеслав, дякуємо за зворотній зв'язок! Що пропонує сервіс proizd.ua? Зручний пошук з сортуванням за часом, за вартістю. Покупка без реєстрації, автоматичне створення кабінету, можливість прив'язки карти в кабінеті, синхронізація всіх замовлень, зроблених з різних пристороїв та рвзних кабінетів, цілодобова підтримка онлайн та по телефону, повернення квитка в 3 кліки та зарахування коштів протягом 1-3 робочих днів. Також сервісом надається послуга, коли квиток можна повернути за повною вартістю протягом 50 хвилин з моменту оплати. Це унікальна можливість, так як всі сайти утримують при повернення комісію. Це далеко не повний перелік послуг, які надаються. Нам дуже шкода, що Ви оцінили не всі переваги, але в будь-якому разі дякуємо за зворотній зв'язок. Гарного дня!
Vyacheslav Ludchenko
При всій повазі, але як мій відгук може вплинути на сервіс УЗ? Отримавши декілька нав`язливих листів з пропозицією оцінити поздку вирішив всетаки написати відгук. Давайте я краще напишу відгук про ваш сервіс. В цьому місяці відкрив для себе ваш сервіс і придбав з його допомогою декілька квитків. Отже по суті: сервіс proizd.ua не сильно відрізняється від аналогічного на сайті booking.uz.gov.ua (офіційний сервіс бронювання і продажу квитків УЗ), проте з деякми нюансами і наступними відмінностями. За замовчуванням пошук квитків сортується по ціні а не по часу відправлення, як на УЗ, що створює певні незручності при плануванні серії поздок, оскільки в пошуку кожної поздки потрібно постійно перемикати фільтр (сервіс не запам`ятовує попередній вибір). Не реалізована можливість перегшлянути маршрут поїзда, особисто мені це дуже не зручно, оскільки, через політику УЗ, часто потрібно купувати квиток на одну зупинку раніше або пізніше від потрібної (хто їздить часто, мене чудово розуміє) через відсутність достатньої кількості закріплених за потрібною станцією квитків. Пропозиція сервісу (за кількістю наявних квитків) нічим не відрізняється від пропозиці на сервісі УЗ (до прикладу, раніше на сервісі ПриватБанку продавались зовсім інші місця ніж на сервісі УЗ, що було дуже зручно, оскільки сервіси доповнювали один одного), тобто даний сервіс просто дублює офіційний сервіс УЗ зі своєю націнкою і дещо урізаним функціоналом. Необгрунтовані націнки. Протягом місяця (з 19 по 24 липня) націнка зросла втричі, що при відсутності покращення функціоналу не дуже приємно. Спам. Придбання кожного наступного квитка супроводжується автоматичним листом з пропозицією придбати квиток у зворотньому напрямку, хоча насправді зворотній квиток придбаний в цій же системі (через недосконалість функціоналу алгоритму вашого сервісу квиток не сприймається як зворотній, якщо він не придбаний на той же поїзд з тими ж кінцевими точками, але у інший бік). Не дивлячись на таку нав`язливість із залізничними квитками, несподівано виявив відсутність можливості придбання зворотнього квитка на автобусні перевезення (14 липня планував поїздку з дитиною на відпочинок в Східницю і виявив що квитки на автобус у зворотньому напрямку відсутні зовсім, натомість сервіс пропонує зворотній дозд на приватному мікроавтобусі два рази на тиждень, але вже з ціною втричі дорожчою), що цікаво, - в місцевій автобусній касі за готівку є всі зворотні квитки на всі рейси і значно дешевше, отже у вашого сервісу відсутній повний доступ до функціоналу перевізника. Одним словом, вам є ще багато над чим працювати!) Маю надію, що мій відгук не буде видалений і стане комусь у пригоді.) З повагою, Вячеслав
Proizd.ua
Доброго дня! Сервіс може повернути повну вартість, якщо є підтвердження скасування рейсу від перевізника. Рекомендуємо звернутися в залізничну касу.
Ольга
Сьогодні в Хмельницькому чекали потяг до 5 ранку і змушені були іхати на таксі в Киів, літак о 12:00, гроші сайт вже не повертає, а білет був в люксі....
Julia Flower
Как всегда душно, окна закрыты и это тогда когда Пандемия и должно быть проветренные помещения. Туалет грязный.
Наталка Базилева
Мені дуже не пощастило з провідником. На самому старті почав хамити і вести себе не по людськи. 6 вагон дуже смердючий і грязний туалет, саме такий як і поведінка його хазяїна( як він сам себе назвав). Кричав на дітей, котрі поверталися з лагеря і плакали тихенько, бо його це бісило. Шкода що не встигла записати його призвіще, було навіть тошно зайвий раз дивитися в його сторону. Це перший раз за моє життя така жахлива людина на цій посаді. Їхала 11.06.21
Пасажир
Зручний та чистий потяг. Хороший сервіс. Провідник ввічливий. Доїхали комфортно. В вагоні було тепло. Ковдри та постіль в хорошому стані. Кава в паперових стаканчиках. Все чудово)
Ірина
Дуже зручно придбали квитки в обох напрямках. Сервіс значно покращений з попередніми роками: чисто у вагонах, обслуговування приємне, тепло, комфортно. Задоволені зручностями та рекомендуємо користуватись послугами залізниці.
Andriy Viyt
Сучасний сервіс : чисто, тепло, + електронні квитки. Укрзалізниця приємно здивувала ))
Proizd.ua
Тетяно, дуже дякуємо за приємні слова! Нам надзвичайно важливо знати думку всіх наших користувачів. Гарного дня!