Залізничні квитки на потяг №136Ш Білгород-Дністровський - Чернівці - PROIZD.UA
Допомога онлайн

Потяг № 136Ш

Інформація про потяг Білгород-дністровський - Чернівці

Звідки?
Куди?
Оберіть дату

Маршрут

Станція
Прибуття
Зупинка
Відправлення
Відстань
Білгород-Дністровський
-
-
14:21
0 км
Бугаз
14:41
5
хв
14:46
19 км
Кароліно-Бугаз
14:59
5
хв
15:04
30 км
Аккаржа
15:40
2
хв
15:42
54 км
Одеса-Головна
16:22
22
хв
16:44
85 км
Роздільна 1
17:49
2
хв
17:51
158 км
Затишшя
18:40
2
хв
18:42
218 км
Подільськ
19:29
15
хв
19:44
273 км
Кодима
20:34
2
хв
20:36
328 км
Крижопіль
21:08
2
хв
21:10
369 км
Вапнярка
21:31
2
хв
21:33
391 км
Жмеринка
22:37
20
хв
22:57
472 км
Деражня
23:57
2
хв
23:59
535 км
Хмельницький
00:28
5
хв
00:33
571 км
Волочиськ
01:27
2
хв
01:29
633 км
Тернопіль
02:21
5
хв
02:26
690 км
Львів
04:24
24
хв
04:48
831 км
Ходорів
06:00
1
хв
06:01
895 км
Івано-Франківськ
07:17
10
хв
07:27
972 км
Коршів
08:17
2
хв
08:19
1012 км
Коломия
08:39
4
хв
08:43
1027 км
Заболотів
09:01
2
хв
09:03
1046 км
Снятин
09:21
2
хв
09:23
1062 км
Чернівці
10:02
-
-
1098 км

Характеристики потяга 136Ш

Модель
Звичайний
Швидкість
Швидкий
Електронний квиток
Так

Опис

Потяг № 136Ш відправляється з початкової станції Білгород-дністровський о 14:21:00 і прибуває в кінцеву станцію Чернівці о 14:21:00. Повний час потягу в дорозі - 19:41:00, за який він долає 1098 кілометрів. Маршрут пролягає через таку кількість станцій - 24.
Proizd.ua
Любов, щиро дякуємо за Ваші враження!
Proizd.ua
Любава, благодарим за приятные слова!
Любава
Очень удобное приложение, хорошо что технология не стоит на меcте, а то бы так и стояли б в очереди.
Lyubov Komarnitska
Дуже зручно і швидко тут купувати квитки. Поїздкою задоволена, вагон старенький, не зовсім зручний, але за таку вартість нормально. Вікно відкривалося, тому їхати вдень було не жарко.
Proizd.ua
Лилия, здравствуйте! Вся информация о билетах отображена на сайте proizd.ua. Кроме того, для оперативной помощи рекомендуем обращаться в техподдержку онлайн, чат в приложении или на сайте или по телефону 0442227177.
Василий Петровский
Искусственно создают дефицит билетов,для чего делают это,неужели нельзя дополнительно добавить вагонов...!!! Такой маразм на месяц вперед нет билетов в направлении Черновцы-Белгород-Днестровский...в обе стороны...!!! Видимо кому-то это нужно уменьшать места,спрос на билеты огромный...но всё делается чтобы показать меньше обороты.... Нет слов..!!! Когда такое было ,чтобы люди не могли месяцами купить билет...Полный п..дец...!!!!
Лилия Климова
Здравствуйте. Есть ли билеты на 17.08 на поезд Белгорол-Днестровский - Черновцы?
Proizd.ua
Тетяно, дякуємо за довіру до нашої команди!
Proizd.ua
Тетяно, дякуємо за високу оцінку роботи нашої команди. Термін зарахування коштів при поверненні онлайн становить до 6 робочих днів (за умови, що квиток не був роздрукований в касі), при поверненні квитка через касу - до 30 робочих днів.
Пекар Тетяна
Дякую! Дуже зручний сервіс. Швидко купую квитки на будь-який напрямок - без черг, без затрати часу. Їхали з Одеси до Івано-Франківська вікна відчинялися, у вагоні навіть було прохолодно, сервіс відповідно класу.
Тетяна
Я задоволена сервісом. Дуже зручно і швидко придбала квитки за необхідними напрямами. Квитки здавала і гроші ще не отримала - чекаю на повернення. В вагонах сервіс залежно від класу, але кондиціонери працювали і в СВ і в плацкарті і було прохолодно. Дякую!
Proizd.ua
Надія, напишіть, будь ласка, на пошту info@proizd.ua деталі Вашого замовлення, ми все ретельно перевіримо.
Надія
А я розчарована даним сервісом. Так склалося, що потрібно було поміняти квитки на інший день. Мало того, що при поверненні втрачається практично половина вартості проїзду, так і до цього часу я гроші не отримала, хоч пройшло вже 10 днів. Наступного разу буду шукати дешевші варіанти, в нас на сім'ю вийшла тільки їхня комісія 400 грн, а ще втрата вартості від повернення і ми в мінусі на 1000 грн і треба дзвонити виясняти чому ще не повернули решту. Розчарована дуже й дуже.
гостя
Їхала 11 січня 2021року в 3 вагоні 135\136 поїзду. Вагон старий,з вікон дує.опадення не працює.Було холодно.Провідниці молодці.Старалися. Роздавали одіяла.Але стара рухлядь є стара. Пора думати про людей.
Proizd.ua
Лариса, благодарим за высокую оценку работы сайта!
Лариса
Спасибо сайту. Очень удобно и быстро приобрела билеты в оба конца. Но вагоныыыы!!! Не прошлый, а позапрошлый век. Такое ощущение, что они не разваливаются на ходу, благодаря крепкой многослойной краски. Господа, когда мы будем ездить как цивилизованные люди в хороших вагонах??? В которых не дует из окон? В которых можно зайти в туалет и не бояться прикоснуться хотя бы к ручке двери. Это же страшно. Это грязно, старо, холодно и воняет. А курильщики просто выкуривают пассажиров из вагонов. Принимайте меры!!!
Proizd.ua
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи!
Игорь
Придбання квитків на цьому сайті - зручно. Дякуємо вам!
Asmik Yesaian
Їхала з Хмельницького до Івано-Франківська. Сідала вночі, 00.27,11 вагон. Світло у вагоні було увімкнено на повну!!! Звісно що я подумала, що це ізза того, що ми на великій станції, але НІ!!! спати було дуже важко😣 десь після 2 год ночі спитала у провідниці чи світло буде горіти усю ніч?! На що вона відповіла "так воно ж не дуже аж так!" Хоча через пару хвилин вимкнула, але.. . Святкування було не довгим. Поки...Десь біля 3 год ночі у вагон сіла група підлітків/молоді. І тут почалось: гучні розмови, галас, сміх, жарти.. .На звертання уваги від пасажирів ноль реакції!! ! Провідниця взагалі ігнорували це, ніби їх там не було взагалі! !!! І так було до самого ранку! !! ! А в вагоні їхали маленькі діти, і мати просила про тишу! !! Але без результатно! !Так до самого Франківська їхали у галасі та при повному освітленні! !! !! Коли я прибувала на станцію, то провідниця перед тим не підходила до мене взагалі! !! Про станцію не попередила, Квиток не віддала! !! (Взагалі після посадки, звісно з квитком! !! ! трохи пізніше вона підходила до пасажирів і питала куди хто їде!! !!! Але ж у квитках це написано! І квитки забрали одразу при посадці) Я впізнавши станцію все таки вийшла сама (провідниця спокійно стояла вже на пероні на вулиці!!!) Але після такої ночі все таки вирішила перепитати чи справді це Франківськ (мій вагон зупинився трохи далі від будівлі вокзалу) то здивованню провідниці не було меж! !! "Так, звісно! !!! " Ось так
Galina Habarova
Їхали в 11 вагоні, було тепло, більш-менш чисто і спокійно. Приємно була вражена повідомленням від Proizd.ua з побажанням щасливої дороги. Придбання квитків на цьому сайті - зручно. Дякуємо вам!
Ирина
Состав отвратительный(((( грязно, неприятный запах...в туалет зайти нельзя.Было тепло, и не просто тепло а ужасно жарко...Это последняя поездка этим составом((( Запах туалета на весь вагон. И хочется обратиться к родителям детей.Уважаемые родители, дети это наша радость, но радость должна быть хотя бы немного воспитанной! 3- х летний ребенок наверное должен спать в 23-00, а не носится по вагону в воплями.И мамочка должна выйти и забрать свое чадо, а не орать на весь вагон " Тема, иди сюда". И таких милашек было 3, до 23-00 они играли, пока родители что- то праздновали((( Самая скверная поездка за последние 4 года((( А сервис покупки билетов замечательный, спасибо вам)
Галя
Доброго дня, дорогі клієнти УКРЗАЛІЗНИЦІ...!!! Поїздка була важка, 1)Біля вагону не було провідника, коли я зайшла у вагон 12, 135 потягу (136), виявилося, що він п'яний і не в стані навіть розмовляти, заледве прочитав мій квиток, "ще й білизна вам треба" коментар провідника. 2)Коли я прийшла на своє місце зазначене квитком, то там уже спала жінка і робила вигляд, що так має бути...У мене 5 _ нижнє місце, а жінка на верхньому 6-му. Ніхто цього не проконтролював...і я мусила їхати на верхній полці, хоча купила верхнє. 3)Коли я постелилася прийшла до провідника за коцом, знову ж він був не задоволенний, що я його розбудила. 4) Всю ніч в вагоні було яскраво увімкнене світло і це перешкоджало спати. 5) Вагон Дуже холодний... Люди сиділи у куртках та взутті і коцика їм бракувало, щоб зігрітися... При тому, що в вагоні були малі діти. 6) О третій ночі терпіння людей закінчилося і вони почали скаржитися на холод, реакція є 18 градусів, хоча я в цьому сумнівваюся ((( Нам мало виділяють вугілля, тому я мала палю, а електронного не має, бо це старий потяг, а що нам "пасажирам" з цим робити...??? (( 7) На прохання однієї пасажири з дитиною викликати директора потягу відповідь провідника ..."він відпочиває..." який відпочинок він на роботі , це його обов'язок дбати про комфорт пасажирів. 8) лише близько п'ятої ранку прийшов начальник і сказав , "ну що нормально тут не так і холодно"... капець люди мерзнуть, а йому нормально..."беріть дитину ідіть у інший вагон" тобто у 12-му вагоні холод нормально...а повів у тепліший, чого ж увесь вагон не переселив. 9) І це проблема не одного впгону у цьому потязі. ..моя подруга їхала о 4-му вагоні вона спала одягнена і коли ми прийшли до дому не могли відігрітися ... в результаті я хвора .. ніч змарнована...день зіпсутий важко бути активною і працездатною після такої подорожі. .."все для людей"